2014. szeptember 1., hétfő

biztoskönyvtár 2.0?

Ami volt

Jelen blog bejegyzései meglehetősen esetlegesek voltak a múltban, egy-egy aktuális téma/ötlet kapcsán írogattam ezt azt, vagy egyszerűen csak a link gyűjtemény bővítés eredményeit löktem tovább. Ez már így tarthatatlan állapot. 

Ami van

A formai facelift mellet tartalmi megújulás is következik, eltökélt szándékom, hogy a korábban papírra monitorra vetett gondolataimat, jegyzeteimet blogra optimalizált formában rendszeresen közzé teszem, illetve a témával kapcsolatban fejemben kavargó ötleteket végre emészthető formába öntöm. Ez remélhetőleg előrébb visz a további tervekkel kapcsolatban is.

Ami lesz

Hiszek benne, hogy egyszer tényleg megvalósul a biztosítás történeti állandó kiállítás itt a Múzeumban. Történnek lépések, és egyre egyre közelebb jutunk a megvalósításhoz. Ha én nem hinnék benne, akkor ki más?
Tehát a terv:


  1. A biztosítás történetét a kezdetektől napjainkig (durván az 1990-es évekig) bemutató állandó kiállítás. Mindenkinek vannak tapasztalatai, élményei a biztosítással kapcsolatban, életkortól függetlenül - még ha ezek kortól függően eltérőek is.

    Ha van egy jó sztorid a témában, írd meg nekem. Ha ismersz valakit, akinek van, írd meg neki, hogy írja meg nekem.

    Ha van valahol, a pincében, a padláson, vagy a kettő között valamid, ami biztosítós, és neked talán csak lom, írd meg, nekem még hasznos lehet.

    Ha gyűjtő vagy és szívesen megmutatnád a gyűjteményed, írd meg nekem.

    Ha szakmabeli vagy, és érdekel a biztosítás múltja, írd meg nekem.
  2.  Én is megírom itt a blogon mindazokat a dolgokat, amiket eddig fejben formálgattam, vagy papírra vetettem a témával kapcsolatban, és ha tetszik, vagy nem tetszik, azt is  írd meg nekem.

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése