2011. október 23., vasárnap

Aktuál

Itt az ideje, hogy újabb beszámolót közöljek a könyvtárról. Előző helyzetjelentésem óta a következők történtek:
polcok - még üresen


  1. megérkeztek a számítógépek - javult az infrastruktúra, saját gép áll rendelkezésemre, hogy a munkámat végezzem.
  2. a gépekre sikerült a könyvtári szoftvert is feltenni. Megkezdődhetett a könyvtári állomány elektronikus feldolgozása
  3. biztossá vált a költözés - így a feldolgozással együtt megkezdődött a csomagolás is - megint
  4. elköltöztünk
  5. személyi változások történtek
  6. a költözés után megpróbáltuk belakni az új helyet.
  7. bár lassan, de a könyvtár berendezése is a helyére került, elkezdődhetett a könyvek kipakolása - elsőként vendéglátás, majd kereskedelem és végül biztosítás
  8. a kipakolás után folytathattam a biztosítási gyűjtemény feldolgozását.
  9. Van saját és közös katalógus, így kereshető is a könyvtári állomány
Címszavakban ennyi. Kicsit részletesebben elmondhatom, nagy lökést adott a saját gép és a könyvtári szoftver, bár az idő nagy részét csomagolással töltöttem, de legalább elméletben adott volt minden a színvonalas és hatékony munkavégzéshez. Elmondhatom, hogy harmadszor is átmozgattam a könyvtár anyagát, ráadásul a kereskedelmi és vendéglátós könyvtárat is. Bontottam szekrényt, cipeltem üveglapot, építettem polcot és ki tudja még mi mindent csináltam. Mondhatja akárki, hogy a könyvtáros munka könnyű és unalmas, de én azt mondom, a könyvek igenis nehezek, a munka pedig izgalmas is tud lenni. A költözésnek köszönhetően csomó olyan dolog került elő aminek a létezéséről csak elméletben vagy elméletben sem tudtunk. És végre úgy tűnik,a  biztosítási könyvtárral is elindult valami. Végre sor kerülhetett a kapcsolatfelvételre, és megjelentek az első kutatók is. A biztosítási gyűjtemény is felkerült a pincéből, mint a fenti képen is látszik, ablak is van a szobán! Felfelé ívelnek a dolgok. Reméljük, így is folytatódik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése